Piata francizelor din Romania isi continua trendul ascendent si a atins in anul 2018 o valoare de 3.3 miliarde de euro, cu un plus de 11% fata de anul precedent. Piata francizelor este foarte bogata, cu peste 435 modele de business in tara.
Asadar, piata este extrem de atractiva, in continua crestere si personalizare in anul 2020, cu o oferta foarte variata. Apar din ce in ce mai multe francize de servicii, de la cursuri de infrumusetare, pana la cursuri de programare pentu copii si clinici medicale in domeniul turismului.
Antreprenorii sunt foarte prezenti pe piata francizelor si astfel conceptele locale in plina dezvoltare si in cautare de parteneri sunt din ce in ce mai vizibile. Predictibilitatea in business este importanta, indiferent de vremuri, iar fracizele au nevoie de oameni cu aceleasi preocupari cu care isi pot gasi raspunsurile.
Francizele pot rezolva crizele de idei de afaceri si reduc riscul esecului
Afacerile de succes din Romania fac parte din domeniul francizelor, francizatii fiind oameni care sunt dispusi sa isi investeasca banii si energia pentru a transforma orice afacere intr-una de succes. Franciza este oportunitatea oamenilor obisnuiti de a intra in acest teren si de a-si alege echipa din care doresc sa faca parte si cu care sa faca performanta. Sute de antreprenori arata anual ca lansarea pe piata cu o franciza este o decizie de succes.
Care sunt cele mai bune concepte de franciza de pe piata lansate in anul 2018?
Franciza Christian Tour este cel mai mare touroperator de chartere de pe piata locala. Misiunea acestei francize este sa ofere amintiri de neuitat clientilor. Compania are peste 2 decenii de experienta si s-a facut remarcata prin cele mai bune vacante oferite turistilor si cele mai bune conditii, oferind biletul de vacanta castigator calatorilor care apreciaza seriozitatea, profesionalismul si calitatea.
Franciza clinicilor dentare Dr. Leahu este un alt parteneriat de succes. Cu o experienta de peste 1 deceniu pe piata, Dr. Leahu a pus bazele unui lant de clinici stomatologice deschise in Bucuresti, Timisoara si Pitesti si o echipa de peste 150 de angajati.
Franciza Gregory’s este un lant de restaurante care si-a extins serviciile din Grecia in Romania pentru a oferi pasionatilor de cafea posibilitatea de a gusta o cafea de calitate superioara.
Franciza Uncle John este apreciata de fanii burgerilor, mancarurilor fast food de tip pork ribs sau quesadilla datorita aromelor placute, retetelor unice si ingredientelor proaspete si sanatoase.
Franciza Pep & Pepper este un concept de restaurante care s-a dezvoltat mai mult in centrele comerciale din capitala, dar si in alte orase mari.
Exista si francize care isi continua expansiunea pe piata din Romania, cum ar fi Franciza Inglot, de cosmetice profesionale, Franciza Imprinto, specializat in stampile, gravuri si imprimari pe diferite materiale, precum si Franciza Meli Melo, cea ma mare retea de magazine cu bijuterii si cu accesorii fashion din tara la momentul de fata.
Sursa: https://www.francize.ro/francize-2019-idei-de-afaceri-testate/