Sibiul continuă promovarea ofertei turistice a oraşului. Echipele Primăriei Sibiu au participat la jumătatea lunii ianuarie la două târguri de turism importante din străinătate.
În perioada 11-14 ianuarie orașul a fost promovat la Târgul de Turism de la Viena. Peste 1000 de materiale promoționale au fost oferite publicului interesat, târgul din capitala austriacă înregistrând la ediția precedentă peste 150.000 de vizitatori. Printre materiale se numără broșura de prezentare a orașului – Sibiu, tânăr din 1191, actualizată în 2017, aceasta conținând informații despre obiective turistice, evenimentele culturale de tradiție, dar și o listă cu unități de cazare și masă. De asemenea, o variantă actualizată a hărții orașului a fost distribuită la desk-ul Sibiului, pe aceasta fiind marcate principalele obiective turistice și oferind sugestii pentru vizitarea orașului.
În perioda 13-21 ianuarie Sibiul a fost prezent și la Târgul de Turism de la Stuttgart. Echipa Primăriei a oferit acolo peste 2000 de materiale promoționale și a răspuns întrebărilor celor interesați de o vacanță în Sibiu. Cu o durată de nouă zile, târgul atrage sute de expozanți și peste 200.000 de vizitatori în fiecare an.
Un accent deosebit s-a pus în promovarea celui mai nou proiect al regiunii Sibiu – Regiune Gastronomică Europeană 2019. Publicul a primit informații despre evenimentele care se pregătesc deja în Sibiu pentru anul 2019.
De asemenea, la târg a fost promovată și aplicația Sibiu City App, un instrument util, un ghid turistic pentru cei care ajung în orașul nostru, dar și o sursă de informare actualizată cu privire la atracțiile orașului pentru cei care planifică o vacanță aici.
Primăria Sibiu continuă să depună eforturi pentru promovarea turistică a orașului, atât prin instrumentele electronice, dar și prin cofinanțarea evenimentelor orașului care atrag turiștii în oraș. Pe lângă aplicația Sibiu City App, municipalitatea actualizează site-ul www.turism.sibiu.ro cu informații și evenimente, dar a creat și un cont de Instagram (sibiu.hermannstadt), un instrument prin care orașul este promovat prin intermediul fotografiilor.