Ray-Ban Stories: primii ochelari inteligenți de la Facebook. Ochelarii sunt echipați cu rame populare de la Ray-Ban, camere foto și lentile de ochelari de soare. La prima vedere, se pare că Facebook va crea ochelari care să concureze cu Spectacles de la Snapchat, iar numele oficial va fi Ray-Ban Stories.
Facebook va lansa ochelarii săi inteligenți în trei variante, cu rame foarte cunoscute de la Ray-Ban: Wayferer (unii dintre cei mai populari ochelari de soare din lume), Round și Meteor. Interesant este însă faptul că pe ramă și lentile nu se observă decât logo-ul Ray-Ban, cel Facebook fiind păstrat doar pentru cutia în care aceștia sunt livrați.
Ray-Ban Stories au în dotare două camere frontale, ce pot fi folosite pentru fotografii şi filmări – acestea fiind, de fapt, funcţiile de bază ale noilor ochelari, alături de posibilitatea preluării sau realizării unui apel (prin intermediul telefonului mobil) şi de ascultarea conţinutului audio prin intermediul a două difuzoare.
Ray-Ban Stories: Primii ochelari inteligenți de la Facebook vor fi disponibili începând de la prețul de 300 dolari
Noii ochelari inteligenţi arată ca o pereche de ochelari obişnuiţi, fiind confortabili la purtat şi mai grei doar cu câteva grame. Comenzile pot fi date fie cu ajutorul unui asistent vocal, care răspunde la comanda “Hey, Facebook”, fie folosind un mic touchpad montat pe ramă.
Ochelarii au suficient spaţiu de stocare pentru a păstra în jur de 12 filmări de 30 de secunde sau 500 de fotografii realizate cu camera de 5MP. Bateria din dotare ar trebui să ţină aproximativ 6 ore, cu o folosire intermitentă. Încărcarea completă a acesteia durează o oră.
Cele trei perechi de ochelari vor include în pachet o husă moale pentru transport, un toc cu carcasă din plastic care ar putea servi și drept cutie de încărcare, un cablu USB și instrucțiunile de utilizare.
Ray-Ban Stories vor fi disponibili, cel puţin la început, doar în 6 ţări, printre care nu se află şi România, și vor costa începând de la 300 de dolari.
Mark Zuckerberg spunea anterior că prima pereche de ochelari de la Facebook va fi un prim pas către ochelarii cu realitate augmentată și că vor putea face niște lucruri interesante. Deocamdată aceștia au integrate funcțiile Story și Reels de pe Instagram și Facebook.
sursa articol: theguardian
Contactează-ne aici dacă îți dorești ca știrea ta să fie publicată